Не е задължително да си жив, за да можеш да представяш някоя марка или продукт. Доказателство за това е новият избор на марката Chanel. След като те заложиха на Никол Кимдан и на Брад Пит – единственият мъж, който е рекламирал Chanel No. 5 от създаването на модната марка, сега брандът се е насочил към легендата Мерилин Монро.
Дамата е мъртва от 5 август 1962 г., след като поема смъртоносна доза сънотворни, ала това не е пречка да продължава да покорява с лика си света дори и половин век след кончината си.
Мерилин поема щафетата от Брад като шефовете на Chanel ще използват за рекламната кампания нейни нереализирани снимки до момента, както и видео, в което тя обяснява, че славата ѝ се дължи на факта, че не слага друго в леглото освен Chanel No. 5.
В късото клипче, озаглавено 'Мерилин и No. 5" Монро казва: „Задават ми въпроси от сорта на ... какво слагаш в леглото? - Пижама или? И аз отговарям: Chanel No. 5, защото това е самата истина".