IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Новото лице на Chanel е Мерилин Монро

22 ноември 2012 12 46

В рекламно видео починалата легенда признава страстта си към аромата

Мерилин Монро бе едно от лицата на фестивала в Кан.Снимка: Reuters

Мерилин Монро бе едно от лицата на фестивала в Кан.Снимка: Reuters

Не е задължително да си жив, за да можеш да представяш някоя марка или продукт. Доказателство за това е новият избор на марката Chanel. След като те заложиха на Никол Кимдан и на Брад Пит – единственият мъж, който е рекламирал Chanel No. 5 от създаването на модната марка, сега брандът се е насочил към легендата Мерилин Монро.

Дамата е мъртва от 5 август 1962 г., след като поема смъртоносна доза сънотворни, ала това не е пречка да продължава да покорява с лика си света дори и половин век след кончината си.

Мерилин поема щафетата от Брад като шефовете на Chanel ще използват за рекламната кампания нейни нереализирани снимки до момента, както и видео, в което тя обяснява, че славата ѝ се дължи на факта, че не слага друго в леглото освен Chanel No. 5.

В късото клипче, озаглавено 'Мерилин и No. 5" Монро казва: „Задават ми въпроси от сорта на ... какво слагаш в леглото? - Пижама или? И аз отговарям: Chanel No. 5, защото това е самата истина".

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари