Червеният килим е една арена, на която вместо гладиатори ходят красиви видения с ефирни рокли. Техните оръжия не са от стомана, а представляват скъпоценни камъни, токчета, прически и разбира се бляскава кожа и усмивка. И когато гледаме по телевизията, в печата и в интернет пространството невероятната красота на големите имена в киното и музиката, не можем да повярваме, че някои звездни дами изглеждат по толкова божествен начин на съответната възраст или поради факта, че са родили едно или повече деца. Всъщност има как и то без помощта на фотошопа.
През 1979 г. Рикардо Фисас създава фирмата NATURA BISSE, която за по-малко от 20 години се превръща в лидер на козметичния пазар и печели страстни фенове сред най-големите имена в Холивуд. Бионсе, Дженифър Лопес, Гуинет Полтроу, Майли Сайръс, Джулия Робъртс, Кейт Бекинсейл, Кийра Найтли, Сара Джесика Паркър са малка част от дивите, които ползват испанската козметика и то без да го крият. Разкрасителните терапии за лице и тяло са специфичен ритуал, през който почти всички богини от големия екран минават, преди да се разходят по червения килим, който ги води към „Оскар"-ите или наградите „Еми".
До момента NATURA BISSE има асортимент от над 150 продукта, които се разделят на професионална козметика за лице и тяло и продукти за домашна грижа. В стремежа си да превърне всички дами в достойни за червения килим – с красива кожа и най-вече самочувствие, испанската марка създава изключителни линии, съчетаващи високо ефективни нови съставки и консистенции. Сред най-новаторските колекции са GLYCOLINE, CYTOKINES LINE, VITAMIN C+C LINE è OXYGEN LINE, INHIBIT COLLECTION и THE CURE COLLECTION - адресирани към нуждите на кожата в съвременния начин на живот. А перлата в короната на NATURA BISSE е DIAMOND WHITE COLLECTION – линия, която предизвиква истинска революция в борбата със стареенето, пигментацията и дехидратацията.

DIAMOND WHITE COLLECTION, Снимка: Natura Bisse
В България Natura Bisse присъства от 2009 г. като неин основен представител е компанията Esthetic Privilege Ltd, представлявана от Грети Гарсия. Продуктите са висококачествени и съдържат вещества, които не се срещат често в останалите кремове, серуми и гелове. По тази причина те се продават в СПА-центрове в ключови СПА-дестинации, където има квалифицирани служители, които консултират клиентите и извършват специализираните терапии с помощта иновативни апарати. В момента марката може да бъде намерена на места като Пирин Голф и СПА, Катарино СПА, Гранд Хотел Поморие, Веригата Виктория СПА, Хотел Ястребец и др.
Ако се чудите дали тази козметика наистина може да ви превърне в ходещи сияния, то само си представете Дженифър Лопес. Латината наскоро изнесе страхотен концерт у нас и всички се убедихме отблизо, че тя изглежда зашеметяващо. На 43 години Джей Ло може да вкара доста от по-младите си колежки в малкия си джоб.
Как го постига?
Дженифър е ревностен фен на продуктовата гама OXYGEN LINE и процедурите, които снабдяват цялото тяло и лице с много кислород. Тази година преди наградите „Оскар" мис Лопес тропна с крак и се сдоби със специален балон, който бе инсталиран в хотелската ѝ стая буквално часове преди събитието.
Ритуалът в специалния балон на NATURA BISSÉ е уникално и несравнимо преживяване в ароматна околна среда с нежна музика и настройка за пълноценна почивка. Балонът представлява изолирана и просторна площ, особено ефективна при процедури за красота, защото зад стените на този авангарден уред е зона, съвършено свободна от вирусни, бактериални и алергенни замърсяващи частици. Процедурите с продуктите на OXYGEN LINE от NATURA BISSE ревитализират, пречистват и освежава кожата, възстановявайки нейната младост.
"Дженифър настояваше да извършим терапиите и именно в специалния балон, чиято напълно изчистена от бактерии среда увеличава силата на действие на нашите продукти. Бяхме принудени да пренесем цялата конструкция и да инсталираме балона в хотелската ѝ стая, за да може да сме сигурни всички в перфектния резултат за това голямо събитие.", разказва г-жа Елена Сера, директор "Корпоративни връзки с обществеността и комуникации" и един от основателите и акционери на NATURA BISSÉ Barcelona.
Бионсе е друга мегазвезда, която не крие възхищението си към козметичната линия NATURA BISSÉ. Певицата забелязва продукти на тоалетката на майка си и от момента, в който ги пробва за пръв път, се влюбва в тях. Години наред съпругата на Джей Зи се доверява на испанската марка и се превръща в неин посланик.
Всяка една от линиите на NATURA BISSÉ има безспорни качества и съдържа в себе си продукти, наградени през годините от различни медии и организации, заради своята ефективност. Тази година, обаче „се роди" истинската перла в короната на испанската компания и това е серумът DIAMOND WHITE SERUM, част от линията DIAMOND COLLECTION. Той е определен за „Най-добрия депигментиращ продукт" през март 2012г. от модното сп. „Fashion & Beauty".

Снимка: DIAMOND WHITE SERUM
DIAMOND WHITE SERUM е иновативна, силно концентрирана формула, която осигурява изключителен блясък на кожата, намалява и ефективно изсветлява петна по нея, както и предотвратява появата им. Продуктът е подходящ за всеки тип кожа и по много нежен начин успява да коригира петната, които са се получили от неравномерното разпределение на меланина по повърхността на епидермиса.
Ефектът при DIAMOND WHITE SERUM е светкавичен. Той третира кожата с голямо „уважение", поради което може да се използва постоянно, дори и след отстраняване на проблема. Действието му е свързано със забавяне и контролиране на процесите на пигментация и може съвсем спокойно да се използва и като превантивна мярка срещу появата на петна, лунички, белези от акне и т.н.
Освен това DIAMOND WHITE SERUM има антиейдж действие, деликатно стяга и опъва кожата и ѝ придава един порцеланов и бляскав вид. Ето защо веднага се превърна в любим на актрисата Ваня Цветкова.
Тя бе сред специалните гости на събитието в Гранд Хотел Поморие този уикенд, където на бляскаво парти бе представен най-младият член от скъпоценното семейство на NATURA BISSÉ и останалите продукти от ексклузивните линии на лейбъла.
„Голямо удоволствие беше за мен. Опитах диамантения крем е съм изумена от невероятната мекост, която придава на кожата. Пожелавам на всяка една жена да може да си го позволи, защото наистина е прекрасен. Много съм впечатлена от представянето на колекцията и за мен това е много високо ниво, аз лично не съм виждала досега в България такова представяне." – сподели актрисата от „Седем часа разлика".
Гостите на събитието бяха изненадани от един истински гурме спектакъл, създаден специално за тях от известния шеф Сидония Радева (миналогодишен победител в кулинарното шоу на bTV Lord Of The Chefs). Нейните ястия пресъздаваха продуктите на NATURA BISSE и бяха представени като част от партито с надслов ВКУСЪТ НА КРАСОТАТА.
Уникалните хапки направиха препратка към специалния боди термал гел – загряващ фито гел, чиито съставки са канела, коркома и джинджифил. Този продукт е единствената козметична алтернатива на инжекционната мезотерапия.
Нежни хапки с крем портокал предадоха вкус на подмладяващата стягаща терапия с витамин С, която придава на кожата меко и бляскаво усещане. Колко апетитно изглеждаха всички специалитети на Сидония, можете да видите тук.
Другата изненада на вечерта превърна дамите в героини на романтичната комедия „Как да разкараш гаджето си за 10 дни". Там Кейт Хъдсън носеше гордо диаманта „Изадора" на гала вечеря. Същото се случи и с представителките на нежния пол, които имаха възможността да усетят диамантите върху кожата си, като се окичиха с бижутата на диамантена къща SSG.
Ако вечерта можеше да се побере в едно изречение, то щеше да бъде: „Обсипани с диамантен блясък!". Сетивата на всички гости бяха отворени, с помощта на изкушения под различни форма. Ястията на Сидония накараха присъстващите да оближат пръсти, а на няколко пъти тя се превърна в истински Астор, който прави балончета, гейзери и т.н. от храна.
Бижутата проблясваха ефектно в нощта и караха жените да позират с наслада, подчертавайки допълнителния блясък върху ръцете, ушите или вратовете си. А професионалистките от Диамантената стая на СПА центъра на Гранд Хотел Поморие демонстрираха как блестят диамантените частици и под друга форма върху кожата.
Една от най-атрактивните терапии за тяло е именно „Диамантено усещане за тяло", която представлява балансиране на чакрите, следвана от магнитотерапия за отстраняване електромагнитните натрупвания и масаж за премахване стреса от ежедневието. Финалният продукт на терапията е с блестяща консистенция с от микронизирано желязо и истински диамантен прах, който блести по кожата с дни.
Обсипани със звезден блясък, всички дами бяха готови за червения килим. И най-важното – те бяха уверени, че ще отнесат своя „Оскар", защото с продуктите на NATURA BISSE, всяка жена се чувства като истинско бижу.
Разгледайте невероятните снимки от събитието в галерията ни.














Костадинов за Бюджет 2026: Води ни към криза, Борисов да подава оставка
Как зодиите приемат раздялата с любимия
Доброто е заразно: Благотворителен боулинг турнир в София на 15 и 16 ноември
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Опровергана е една от основните теории за строежа на Вселената
Blue Origin обяви дата за втория полет на ракетата New Glenn
Очевидци твърдят, че зелено на цвят НЛО e прелетяло над Китай
Канте и Коло Муани отново са национали на Франция
Арестуваха фен на Барса, запалил автобус на Брюж
Във Висшата лига на Англия промениха ключово правило
Арестуваният фен на Локо Пловдив проговори
Дневен хороскоп за 7 ноември, петък
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Вино за повод: Кои са най-добрите червени вина за подарък?
7 ясни знака, че тялото ви е изтощено
Пикочната киселина може да се намали с повече вода и подходящите храни
Влияе ли контрацепцията на сексуалното желание?
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Полово предавани инфекции и проходимост на маточните тръби
Остави коментар