Това съобщи на пресконференция Барбара Греле, главен секретар на НСПС – Полша.
По думите й за Европейската комисия /ЕК/ е много важно формирането на здравословни навици на хранене в обществата, които скоро ще се присъединят към ЕС.
Кампанията няма да рекламира конкретни търговски марки и производители, а ще разяснява ползата от консумацията на сокове и нектари от моркови, посочи Греле.
Вкусовите качества на соковете от моркови и положителното им влияние върху здравето и красотата ще бъдат разяснявани в 30-секундни телевизионни клипове.
Рекламно лице на програмата в България е Нели от Туистър, която сподели, че е истински фен на морковите и те са една от тайните й за добър външен вид.














Работник почина след падане от 4 метра на строеж в Самоковско
Осъдиха мъж за зверското убийството на майка си с нож
Малдивите налагат строги забрани за пушене за родените след 2007 г.
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Тъмната материя се подчинява на гравитационни „кладенци“
SpaceX изстреля в Космоса изцяло турски спътник
Бобровата луна: Най-близката суперлуна за 2025 г. ще озари небето тази седмица
Звезда на Барса хленчи, че е в отбора на FIFPro
Става страшно: От Локо Пловдив изригнаха срещу БФС
Едуард Алексанян: SENSHI е мястото, където израснах като боец
Нов проблем за Левски преди дербито с ЦСКА
Сила на всяка възраст – 3 причини жените да вдигат тежести
5 тенденции за есента – директно от Париж!
7 апетитни рецепти с тиква
6 плода срещу ракови заболявания, според специалисти
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Европейската седмица на фертилността започна под мотото „С факти напред – образование и информация“
Неуспешните инвитро опити: как да не загубиш надежда?
Остави коментар