Гергана стана поредната популярна поп-фолк изпълнителка, която бе ангажирана за рекламно лице на голяма компания. Русокосата певица с впечатляваща гръдна обиколка бе избрана от Нестле България за рекламна кампания на вафли „Мура“.С помощта на мощния рекламодател Гергана засне видеото за новата си песен “Сладката страна на нещата” на военното летище “Граф Игнатиево” в Пловдив, което ще бъде използвано и за обща база с войските на НАТО у нас. В разработката на песента и клипа, специално за марката вафли, са вложени над 40 000 лева. Инвестициите в рекламната кампания в марката вафли от началото на годината са повече от 1 милион лева. Така Гергана става едва трета поп фолк певица, която дава лицето си за известна и популярна марка, зад която седи чужда голяма компания. Първа това направи Мария за известна марка бира, а след нея в тази роля влезе Ивана, която рекламира марка кафе. Друга марка бира в момента рекламира своята продукция, но изпозлвайки само песента на Преслава „Дяволско желание“, без да е сключила засега договор за лицето на пищната певица. Изборът на Гергана е поредния пробив за поп-фолка в рекламния пазар. В момента лицата-фаворити от шоубизнеса (а и изобщо) у нас са световните шампиони по фигурно пързаляне Максим Ставийски и Албена Денкова и дует Каризма , и двете двойки рекламират третия мобилен оператор.Сред успешните рекламни лица са Ъпсурт („3 в 1“ Нескафе), както и световния шампион по шахмат Веселин Топалов и топ-спринтьорката Ивет Лалова, които са лица на първите два мобилни оператора.
fallback
Вафли вложиха 40 000 лв. в Гергана
02 May 2006 13:25След Мария и Ивана, русокосата певица с впечатляваща гръдна обиколка стана поредното мощно рекламно фолк-лице в България
0 коментара
fallback