Гергана стана поредната популярна поп-фолк изпълнителка, която бе ангажирана за рекламно лице на голяма компания.
Русокосата певица с впечатляваща гръдна обиколка бе избрана от Нестле България за рекламна кампания на вафли „Мура“.
С помощта на мощния рекламодател Гергана засне видеото за новата си песен “Сладката страна на нещата” на военното летище “Граф Игнатиево” в Пловдив, което ще бъде използвано и за обща база с войските на НАТО у нас.
В разработката на песента и клипа, специално за марката вафли, са вложени над 40 000 лева. Инвестициите в рекламната кампания в марката вафли от началото на годината са повече от 1 милион лева.
Така Гергана става едва трета поп фолк певица, която дава лицето си за известна и популярна марка, зад която седи чужда голяма компания. Първа това направи Мария за известна марка бира, а след нея в тази роля влезе Ивана, която рекламира марка кафе.
Друга марка бира в момента рекламира своята продукция, но изпозлвайки само песента на Преслава „Дяволско желание“, без да е сключила засега договор за лицето на пищната певица.
Изборът на Гергана е поредния пробив за поп-фолка в рекламния пазар. В момента лицата-фаворити от шоубизнеса (а и изобщо) у нас са световните шампиони по фигурно пързаляне Максим Ставийски и Албена Денкова и дует Каризма , и двете двойки рекламират третия мобилен оператор.
Сред успешните рекламни лица са Ъпсурт („3 в 1“ Нескафе), както и световния шампион по шахмат Веселин Топалов и топ-спринтьорката Ивет Лалова, които са лица на първите два мобилни оператора.
Вафли вложиха 40 000 лв. в Гергана
2 май 2006 13 25След Мария и Ивана, русокосата певица с впечатляваща гръдна обиколка стана поредното мощно рекламно фолк-лице в България

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
