fallback

Скарлет Йохансон като Мерилин Монро в нова кампания

16 July 2014 08:23

Dolce&Gabbana отново залагат на актрисата

Снимка: Dolce&Gabbana

Скарлет Йохансон се превъплъти в новата версия на вечната икона Мерилин Монро. Безспорно актрисата е достатъчно красива и магнетична, за да влезе в тази роля.

Скарлет, която е посланик на Dolce&Gabbana, отново участва в тяхна кампания. Perfect Mono Intense Cream Eye Color трябва да стартира през октомври.

„Когато търсихме някой, чиито очи олицетворяват най-съкровената същност на Dolce&Gabbana жената, ние можехме да мислим само за един човек: Скарлет“, споделят дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана в едно свое изявление по повод новата кампания.

Автор на статията:
Милена Алексиева
fallback