Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят
Може да сте чували какво ли не за американската верига за дрехи GAP - конфекция, дрехи за лишени от модно чувство индивиди, място средна ръка и какво ли още не. Едно обаче може да се каже със сигурност – от GAP знаят как да правят много добри рекламни кампании.
Огромната модна компания, която има 3000 магазина по цял свят (без България, все още) и приходи от около 16 млрд. долара годишно използва само най-големите звезди за своите рекламни цели.
Лица на GAP са били имена като Мадона, Миси Елиът и Сара Джесика Паркър.
Новата рекламна кампания на GAP, която излиза точно за пролетта, се нарича „Каки с характер“. Имаме предвид не по-големи жени, т.е. какички, а цветът, който е близък до пясъчното и бежовото.
За нея са ангажирани някои от най-най горещите мъже в Холивуд. За тяхна дама са си избрали актрисата Кира Седуик, която е най-хитовата телевизионна актриса в момента, заради сериала „Разобличаване“ (вървя и по Нова телевизия). За ролята си там на доста агресивна полицайка, Кира отнесе тази година статуетка Златен глобус.
Сред господата са звездата от „Бягство от затвора“ Уентуърт Милър, малдият R&B певец Крис Браун, „изгубеният“ Даниел Дае Ким, Робин от „Батман Завинаги“ - Крис О'Донъл и звездата от „Гол“ Куно Бекер.
Идеята на кампанията е звездите, облечени с дрехи цвят каки да символизират по- лекото и светло настроение, което носи този цвят .
За жените са актуални памучните панталони с класическа кройка и трапецовидните поли. За мъжете са актуални късите карго панталони (с джобове отстрани) и блузите с хоризонтални раета.
Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят
        Може да сте чували какво ли не за американската верига за дрехи GAP - конфекция, дрехи за лишени от модно чувство индивиди, място средна ръка и какво ли още не. Едно обаче може да се каже със сигурност – от GAP знаят как да правят много добри рекламни кампании.
Огромната модна компания, която има 3000 магазина по цял свят (без България, все още) и приходи от около 16 млрд. долара годишно използва само най-големите звезди за своите рекламни цели.
Лица на GAP са били имена като Мадона, Миси Елиът и Сара Джесика Паркър.
Новата рекламна кампания на GAP, която излиза точно за пролетта, се нарича „Каки с характер“. Имаме предвид не по-големи жени, т.е. какички, а цветът, който е близък до пясъчното и бежовото.
За нея са ангажирани някои от най-най горещите мъже в Холивуд. За тяхна дама са си избрали актрисата Кира Седуик, която е най-хитовата телевизионна актриса в момента, заради сериала „Разобличаване“ (вървя и по Нова телевизия). За ролята си там на доста агресивна полицайка, Кира отнесе тази година статуетка Златен глобус.
Сред господата са звездата от „Бягство от затвора“ Уентуърт Милър, малдият R&B певец Крис Браун, „изгубеният“ Даниел Дае Ким, Робин от „Батман Завинаги“ - Крис О'Донъл и звездата от „Гол“ Куно Бекер.
Идеята на кампанията е звездите, облечени с дрехи цвят каки да символизират по- лекото и светло настроение, което носи този цвят .
За жените са актуални памучните панталони с класическа кройка и трапецовидните поли. За мъжете са актуални късите карго панталони (с джобове отстрани) и блузите с хоризонтални раета.
Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят



                    
                                    









                            
                            
                            
                        
                        
                        
            
                                Тръмп към Нетаняху: Пуснете чуждестранните журналисти в Ивицата Газа                            
                                Рецепта по турски: Гевреци със сусам (Симид)                            
            
                                Бобровата луна: Най-близката суперлуна за 2025 г. ще озари небето тази седмица                            
                                Blue Origin проведе успешен тест на ракетата New Glenn                            
                                Хората са обречени на самота във Вселената заради ограниченията на разума                            
                                Едно от най-трудните места за изследване: Защо Беринговият мост е толкова важен                            
            
                                Зума каза тежката си дума за прекратеното пловдивско дерби                            
                                Звезда на Левски ще играе на голям турнир                            
                                Ключово решение в Левски                            
                                „Хиени“ идват за по две звезди от ЦСКА и Левски                            
            
                                30-дневно предизвикателство за по-добър живот                            
                                Дневен хороскоп за 4 ноември, вторник                            
                                „Мрак след разсъмване“ от Александра Маринина                            
                                6 плода срещу ракови заболявания, според специалисти                            
            
                                Мозаицизъм – когато не всички клетки носят мутацията                            
                                Нов медикамент за лечние на риносинузит получава одобрение в САЩ и ЕС                            
                                Инхибитори на дипептидил пептидаза-4 – имат ефекти отвъд контрола на кръвната захар                            
                                Как се формира биологичният ни часовник?                            
            
				    
      Остави коментар