Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят
Може да сте чували какво ли не за американската верига за дрехи GAP - конфекция, дрехи за лишени от модно чувство индивиди, място средна ръка и какво ли още не. Едно обаче може да се каже със сигурност – от GAP знаят как да правят много добри рекламни кампании.
Огромната модна компания, която има 3000 магазина по цял свят (без България, все още) и приходи от около 16 млрд. долара годишно използва само най-големите звезди за своите рекламни цели.
Лица на GAP са били имена като Мадона, Миси Елиът и Сара Джесика Паркър.
Новата рекламна кампания на GAP, която излиза точно за пролетта, се нарича „Каки с характер“. Имаме предвид не по-големи жени, т.е. какички, а цветът, който е близък до пясъчното и бежовото.
За нея са ангажирани някои от най-най горещите мъже в Холивуд. За тяхна дама са си избрали актрисата Кира Седуик, която е най-хитовата телевизионна актриса в момента, заради сериала „Разобличаване“ (вървя и по Нова телевизия). За ролята си там на доста агресивна полицайка, Кира отнесе тази година статуетка Златен глобус.
Сред господата са звездата от „Бягство от затвора“ Уентуърт Милър, малдият R&B певец Крис Браун, „изгубеният“ Даниел Дае Ким, Робин от „Батман Завинаги“ - Крис О'Донъл и звездата от „Гол“ Куно Бекер.
Идеята на кампанията е звездите, облечени с дрехи цвят каки да символизират по- лекото и светло настроение, което носи този цвят .
За жените са актуални памучните панталони с класическа кройка и трапецовидните поли. За мъжете са актуални късите карго панталони (с джобове отстрани) и блузите с хоризонтални раета.
Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят
        Може да сте чували какво ли не за американската верига за дрехи GAP - конфекция, дрехи за лишени от модно чувство индивиди, място средна ръка и какво ли още не. Едно обаче може да се каже със сигурност – от GAP знаят как да правят много добри рекламни кампании.
Огромната модна компания, която има 3000 магазина по цял свят (без България, все още) и приходи от около 16 млрд. долара годишно използва само най-големите звезди за своите рекламни цели.
Лица на GAP са били имена като Мадона, Миси Елиът и Сара Джесика Паркър.
Новата рекламна кампания на GAP, която излиза точно за пролетта, се нарича „Каки с характер“. Имаме предвид не по-големи жени, т.е. какички, а цветът, който е близък до пясъчното и бежовото.
За нея са ангажирани някои от най-най горещите мъже в Холивуд. За тяхна дама са си избрали актрисата Кира Седуик, която е най-хитовата телевизионна актриса в момента, заради сериала „Разобличаване“ (вървя и по Нова телевизия). За ролята си там на доста агресивна полицайка, Кира отнесе тази година статуетка Златен глобус.
Сред господата са звездата от „Бягство от затвора“ Уентуърт Милър, малдият R&B певец Крис Браун, „изгубеният“ Даниел Дае Ким, Робин от „Батман Завинаги“ - Крис О'Донъл и звездата от „Гол“ Куно Бекер.
Идеята на кампанията е звездите, облечени с дрехи цвят каки да символизират по- лекото и светло настроение, което носи този цвят .
За жените са актуални памучните панталони с класическа кройка и трапецовидните поли. За мъжете са актуални късите карго панталони (с джобове отстрани) и блузите с хоризонтални раета.
Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят



                    
                                    









                            
                            
                            
                        
                        
                        
            
                                Малдивите налагат строги забрани за пушене за родените след 2007 г.                            
                                "Да, България": Бюджет 2026 е най-лошият от Жан-Виденово време насам                            
            
                                В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер                            
                                Тъмната материя се подчинява на гравитационни „кладенци“                            
                                SpaceX изстреля в Космоса изцяло турски спътник                            
                                Бобровата луна: Най-близката суперлуна за 2025 г. ще озари небето тази седмица                            
            
                                Става страшно: От Локо Пловдив изригнаха срещу БФС                            
                                Едуард Алексанян: SENSHI е мястото, където израснах като боец                            
                                Нов проблем за Левски преди дербито с ЦСКА                            
                                ОФИЦИАЛНО: БФС взе решение за скандалното дерби. Обяви брутално наказание                            
            
                                Сила на всяка възраст – 3 причини жените да вдигат тежести                            
                                5 тенденции за есента – директно от Париж!                            
                                7 апетитни рецепти с тиква                            
                                6 плода срещу ракови заболявания, според специалисти                            
            
                                Захарен диабет тип  I  при деца - хранене и инсулинолечение                            
                                В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия                            
                                Европейската седмица на фертилността започна под мотото „С факти напред – образование и информация“                            
                                Неуспешните инвитро опити: как да не загубиш надежда?                            
            
				    
      Остави коментар