След края на брака й с Аштън Кътчър, Деми Мур се смаза тотално. Не само вътрешно, а и външно. Дамата отслабна драстично, а кръговете под очите й и повехналия й вид издаваха много безсънни нощи и болка. Актрисата дори влезе в клиника след стомашен проблем, който бе вследствие от липсата на храна и прием на медикаменти и енергийни напитки.
Ексспъпругата на Брус Уилис се скри от медиите, докато тези дни буквално не възкръсна в новата рекламна кампания на козметичната марка Helena Rubinstein. Няколкото рекламни снимки представят Деми в такава светлина, в каквато никога досега не е виждана – просто перфектна.
Снимка: Helena Rubinstein Campaign
Извънземната красота на 49-годишната актриса е резултат от усилена работа с фотошоп, твърдят специалисти. „Тук се крие поне един ден работа. Върху тенът й е отделено специално внимание, като лицето й е коригирано драстично, за да се премахнат всички бръчки, пори и пигментни петна. Изглежда доста по-бледа, отколкото е в действителност", коментира фотосесията дизайнерът на сп. Life & Style Креиг Грун.
Снимка: Helena Rubinstein Campaign
Очите и формата на лицето на Мур също са променени. Te са леко изсветлени и по-наситено зелени, а лицето й е изострено и удължено. „За повечето професионални кадри намесата на фотошоп е задължителна. Но всичко се върти около симетрията, а тази красота е нереална", допълни Креиг.