fallback

Diesel лансира изцяло дигитална кампания на своя колекция

06 November 2013 14:30

Иновативната модна марка засне кадрите и видеото от новата си кампания изцяло с iPhone в студиото на фотографа Ник Найт

Кадър от дигиталната рекламна кампания на Diesel Tribute Снимка: dieselreboot.tumblr.com

Кадър от дигиталната рекламна кампания на Diesel Tribute Снимка: dieselreboot.tumblr.com

Бившият личен стилист на Лейди Гага и бивш творчески директор на модна къща Thierry Mugler (позицията все още е вакантна) Никола Формичети отново изненадва с иновативен подход в модата. Формичети към настоящия момент заема поста творчески директор на модния бранд Diesel, и като благодарност за предоставената му творческа свобода от директора на марката Ренцо Росо, Никола създаде капсулната колекция „Tribute". Особеното в тази колекция е, че нейната кампания е заснета изцяло с мобилен телефон, както снимките, така и видеото, което поставя началото на първата дигитална кампания на италианската модна марка и стъпването ѝ в нови поприща.

Автор на статията:
Люба Вангелова
Сподели Изпрати в Messenger
Diesel Никола Формичети капсулна колекция
0 коментара
fallback