Настя от Nastiadi.blogspot.comКак реши да създадеш собствен блог? Блога си създадох като на шега, разглеждайки дълго време чуждестранни такива. Просто един ден реших и аз да опитам. Идеята ми беше да е за всичко женско, всичко, което вълнува жените... Не очаквах такъв успех, за което се радвам. Радвам се, че съм успяла да го направя поне малко интересен и за друг, освен мен.Кой е любимият ти продукт от серията The One на Oriflame? Това несъмнено е спиралата The ONE Volume Blast Mascara. За мен това е една от най-добрите спирали за очи, които съм ползвала. Дава ми всичко онова, което очаквам от една спирала - обем, удължаване, без сплъстяване и излишно натрупване. Почиства се много лесно, а издържа достатъчно дълго. За мен е номер едно!Какъв според теб е най-ценният съвет за красота? Няма да спра да го повтарям... "Приятните емоции ни правят по-красиви! Усмихвайте се по-често!"
Шведският козметичен гигант Oriflame тази година намери вдъхновение в нови сфери на красотата като модата, включително и в дейността на младите български бюти блогъри.
Лансирането на новата серия за декоративна козметика The One бе съпроводено с интересни новини. Oriflame стана официален спонсор на две световни модни седмици – Moscow Fashion Week и Stockholm Fashion Week.
Международен бюти посланик на The One Oriflame е Елин Клинг – моден блогър от Стокхолм със световна известност. По света именно бюти блогърите са едно установено и респектиращо общество, което е сред основните генератори на мнения в света на козметиката.
Именно заради любовта към козметиката, всеотдайността и желанието, с което пишат, заради уважението, с което се отнасят към читателите си, тези блогъри получават вниманието на Oriflame, като компанията ги прави част от козметичното общество The One Collective.
Това е международно общество от блогъри, гримьори, модни специалисти и звезди, които споделят страстта си към красотата и качествената козметика. The One Collective е място за размяна на идеи и за споделяне на съвети.
The ONE е козметична серия от Oriflame, която предлага всичко необходимо, за да сте в крак с актуалните тенденции в козметиката и модата. Три различни категории отговарят на търсенето на всяко момиче.
„Красива всеки ден“ представя най-необходимите продукти за красота за всеки ден.
„Цветен акцент“ включва вълнуващи продукти в забележителни цветове – за смелите момичета, които обичат да привличат погледите върху себе си заради безупречния начин, по който изглеждат.
„Траен ефект“ - формулирани така, че да издържат възможно най-дълго време, продуктите от тази серия са за заетите дни, в които не ти остава и минутка свободно време за корекции на грима.
И понеже The One е мястото, където модата и козметиката се срещат и създават заедно една модерна визия, за лице на марката у нас бе избрана най-известният български модел Диляна Попова, а за посланици - наложили се имена в модния и козметичен бранш у нас като главния редактор на спиание Cosmopolitan Детелина Стаменова, както и редакторът мода и красота на женския сайт Tialoto.bg Люба Вангелова. Наред с това изборът на Oriflame се спря и върху няколко имена на български бюти и модни блогъри.
Решихме да ви представим именно тях, за да покажем хората, които стоят зад блоговете, защото те имат огромна роля в динамиката на индустрията и отразяват мнението на реалните потребители.
Обърнахме се към всяко едно от момичетата с три въпроса. Техните интересни отговори ще повдигнат завесата на бюти блогърството у нас, а и ще научите някои ценни съвети за красота, които са доста ефективни и съперничат с тези на професионалистите.
В галерията ви очакват българските бюти блогъри част от The One Collective.