С това изказване в няколко различни вариации бяха посрещнати и оценени първите снимки от последния филм на Мадона „W.Е." ("НИЕ"), посветена на любовната афера на американката Уолис Симпсън с крал Едуард Осми, който вече направи истински фурор на фестивала във Венеция.
И наистина, филмът се очертава като едно от най-интересните заглавия през тази година и би трябвало да се види от всеки, който претендира, че обича киното.
Но каква е връзката му с модата?
Както добре знаете, Седмото изкуство винаги е било много, много тясно свързано с модата и модните течения.
А тази година, на голям екран, освен настоящата продукция, се очаква да излезе и последната кино адаптация на романа на прословутия Франсис Скот Фитцджералд „Великият Гетсби", която, със сигурност, е една от основните причини за завръщането на бляскавата епоха на 20-те и 30-те години на миналия век, както на модния подиум, така и по улиците по целия свят (точно така както „Момчетата от Медисън Авеню" направи с 50-те).
И точно това завръщащо се течение прави „W.Е." още по-интересен.
Мадона не е глупава и като дизайнер на костюмите в своята нова продукция е наела Ариан Филипс - своята дългогодишна стилистка, която е отговорна за костюмите в огромни продукции като „Тънка червена линия" и спечелилият БАФТА миналата година „Самотен мъж", което гарантира едно страхотно качество, поне що се отнася до пресъздаването на епохата на Едуард Осми.
Но всичко ще се разбере през декември, когато филмът започва да обикаля кино салоните по цял свят.
Дотогава, ще гледаме снимки и ще се дивим.