Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




На 10 ноември църквата почита светци, герои на вярата и автори на чудеса
Дъждовно време в понеделник с температури до 19 градуса
Следи от извънземни може да бъдат открити близо до Земята
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Годой със силни думи за победата на ЦСКА над Левски
Панатинайкос спря победния рейд на ПАОК и Десподов
ВИДЕО: Челси - Уулвърхямптън
ВИДЕО: ЦСКА 1948 – Черно море
Нумерологична прогноза за 10 ноември
Таро карта за 10 ноември, понеделник
Пийте сок от нар за здраво сърце и венци
Дневен хороскоп за 10 ноември, понеделник
ДНК-цветя с потенциал в лечението на рак
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Остави коментар