Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Финансови успехи за три зодии от 10 ноември
Здравословни храни за сърце, черен дроб и мозък
Брутално убийство: Лекар от ВМА прегази куче на тротоар в София
Следи от извънземни може да бъдат открити близо до Земята
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
В Левски взимат спешни мерки след загубата от ЦСКА
Мачовете по телевизията днес, 10 ноември
Враца лети! Ботев с най-силен старт от 39 години
Изпадане или фалит: В Стара Загора вдигнаха жълт картон на Банато
Трапезата на Свети Мина
Нумерологична прогноза за 10 ноември
Таро карта за 10 ноември, понеделник
Пийте сок от нар за здраво сърце и венци
Симптоми при намалена и повишена функция на щитовидната жлеза
Диабетна нефропатия – едно от късните усложнения на захарния диабет
ДНК-цветя с потенциал в лечението на рак
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Остави коментар