Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Защо се стигна до хаос с аптеките и наличностите на ваксините в складовете
Желязков: България ще спазва санкциите срещу Русия и ще гарантира горивата
Китай шокира света – новият AI на Alibaba изпревари ChatGPT-5
Бюджет 2026 удря работещите и прогонва инвеститорите
Бактериите могат да се превърнат в питателна храна за бъдещите мисии до Марс
Следи от извънземни може да бъдат открити близо до Земята
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Вирц изглеждал като малко момче в дербито, обяви анализатор
Трета титла на Финалите на ATP? Зверев тресна Шелтън
ЦСКА е на тръни след Вечното дерби с Левски
Левски се подведе по грубостите на ЦСКА, съдията ги позволи
Топ 5 билки за имунната система през есента
„Ефектът“ предизвика дълги аплодисменти на премиерата в София
Хитри начини да освежите стая за по-малко от 200 лева
Протеинов рап с пилешко и зеленчуци
Косопадът през есента – причини и решения
Травми, засягащи зъбите
Симптоми при намалена и повишена функция на щитовидната жлеза
Диабетна нефропатия – едно от късните усложнения на захарния диабет
Остави коментар