Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Четирима нападнаха и убиха инвалид в Карлово
36 години от 10 ноември: Свалянето на Тодор Живков и началото на прехода (ВИДЕО)
Земетресение със сила 5,2 по Рихтер удари остров Хоншу
Бактериите могат да се превърнат в питателна храна за бъдещите мисии до Марс
Следи от извънземни може да бъдат открити близо до Земята
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Джокович каза дали излиза в пенсия
Радост в Спартак Варна, клубът изчисти дълговете към НАП
Макс отписа титлата, но обеща и борба до края
Става страшно! Загубихме топ защитници за Турция и Грузия
Топ 5 билки за имунната система през есента
„Ефектът“ предизвика дълги аплодисменти на премиерата в София
Хитри начини да освежите стая за по-малко от 200 лева
Протеинов рап с пилешко и зеленчуци
#ItTakesATeam новата инициатива на EMA обединява Европа в борбата с недостига на лекарства
Косопадът през есента – причини и решения
Травми, засягащи зъбите
Симптоми при намалена и повишена функция на щитовидната жлеза
Остави коментар