Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




МОК забранява участието на трансжени на Олимпийските игри
Тийнейджър намушка с нож 16-годишен в Ракитово
Учени разкриха какво се случва с времето на Венера
Има ли вода на спътника на Сатурн – Енцелад
Бактериите могат да се превърнат в питателна храна за бъдещите мисии до Марс
Следи от извънземни може да бъдат открити близо до Земята
Нагелсман няма да дава шанс на "пейките", иска две победи
Ливия Гуло
А турците? ФИФА глоби БФС и изтъкна причините
ЦСКА е на тръни след Вечното дерби с Левски
Поверия за Свети Мина
Топ 5 билки за имунната система през есента
„Ефектът“ предизвика дълги аплодисменти на премиерата в София
Хитри начини да освежите стая за по-малко от 200 лева
Базофили и еозинофили - какво показват техните абнормни нива?
България на картата на световната онкодерматология: Предстои Академия Меланом 2025
Кога е време за първия очен преглед на детето?
#ItTakesATeam новата инициатива на EMA обединява Европа в борбата с недостига на лекарства
Остави коментар