Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Как технологиите променят професиите – поглед отблизо с Базар на професиите 2025
Временен план за сметопочистване в три столични района
Пиян мъж с 2,81 промила в кръвта предизвика катастрофа с мотофреза
Vast изведе на орбита демонстратора на първата частна космическа станция Haven-1
Учени разкриха какво се случва с времето на Венера
Има ли вода на спътника на Сатурн – Енцелад
Бактериите могат да се превърнат в питателна храна за бъдещите мисии до Марс
Дешан къса с Франция, отива в Саудитска Арабия
Ливърпул е трагичен, "хеви метълът" на Юрген Клоп е само спомен
Петима от Левски в националния на България
Още трима аут от националния на Аржентина
Ретрограден Юпитер в Рак на 11 ноември – грижим се повече за себе си
Разпознаване на есенната депресия: Какво е сезонно афективно разстройство
Поверия за Свети Мина
Топ 5 билки за имунната система през есента
Лечебната сила на музиката – как се отразява на ума?
Български лекари ще участват в 25-ата Виена-Торонто-Вандербилт академия по белодробна трансплантация
Базофили и еозинофили - какво показват техните абнормни нива?
България на картата на световната онкодерматология: Предстои Академия Меланом 2025
Остави коментар