Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Централна емисия
Евакуираха летището в Пловдив заради сигнал за бомба
Новите технологии могат да спасят астронавтите от космическо прилошаване
Vast изведе на орбита демонстратора на първата частна космическа станция Haven-1
Учени разкриха какво се случва с времето на Венера
Има ли вода на спътника на Сатурн – Енцелад
Провал за Веласкес! Испанецът отново не спря черна серия за Левски срещу ЦСКА
Жалко! Костадинова аут от финала на 10 м пистолет на Световното
Още едно треньорско уволнение
Фриц победи заместника на Джокович на Финалния турнир в Торино
Kак технологиите променят професиите – поглед отблизо с Базар на професиите 2025
Ретрограден Юпитер в Рак на 11 ноември – грижим се повече за себе си
Разпознаване на есенната депресия: Какво е сезонно афективно разстройство
Поверия за Свети Мина
7 начина да подсилим детското меню с витамини и сезонни продукти
Лечебната сила на музиката – как се отразява на ума?
Български лекари ще участват в 25-ата Виена-Торонто-Вандербилт академия по белодробна трансплантация
Базофили и еозинофили - какво показват техните абнормни нива?
Остави коментар