Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Защо още живеем в миналото и преходът не е приключил?
Георги Георгиев: Прокуратурата се заема със случая с прегазеното куче
Земетресение от 4,9 по Рихтер разлюля Западна Турция
Ново откритие в квантовата физика отваря пътя към междузвездните пътешествия
Portal Space Systems представи сателитната платформа Starburst
Новите технологии могат да спасят астронавтите от космическо прилошаване
Vast изведе на орбита демонстратора на първата частна космическа станция Haven-1
Звезда на Ман Юнайтед аут за ключовите мачове на родината си за Мондиал 2026
Скандалът в Турция се разгаря! Над 1000 играчи, участвали в незаконни залози, има от грандовете
Нови беди за България? Звезди на тренират с националите
Тежък удар за Челси
Дневен хороскоп за 11 ноември, вторник
Как технологиите променят професиите – поглед отблизо с Базар на професиите 2025
Ретрограден Юпитер в Рак на 11 ноември – грижим се повече за себе си
Разпознаване на есенната депресия: Какво е сезонно афективно разстройство
7 начина да подсилим детското меню с витамини и сезонни продукти
Лечебната сила на музиката – как се отразява на ума?
Български лекари ще участват в 25-ата Виена-Торонто-Вандербилт академия по белодробна трансплантация
Базофили и еозинофили - какво показват техните абнормни нива?
Остави коментар