Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Алергията към фъстъци - откритието, което промени възгледите на учените и лекарите
Земетресение в Гърция разклати здраво България
Шоколадът поскъпна драстично и ще бъде лукс за Коледа
Късмет и любов за няколко зодии на 6 ноември
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
Ван Дайк се "озъби" на Руни в интересна размяна
Луис Енрике каза защо ПСЖ клекна пред Байерн
Ковънтри бързо забрави първата си загуба и се върна към победите
Биковете направиха забележителен обрат в НБА за нова победа
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Дневен хороскоп за 5 ноември, сряда
Оток на ръцете или краката след операция
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Остави коментар