Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Конституционният съд с решение за промените в Закона за здравето
Белите акули се превръщат в любимата плячка на косатките (+ВИДЕО)
Пеевски: Рашков се гърчи като червей
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Шеф на Левски обеща: Няма да подценим ЦСКА
Николас Санабрия: На SENSHI 29 ще бъде война – феновете ще я усетят!
След 8 месеца: Шефът на ПФЛ се сети да се извини на Илиан Илиев
Еуфория в Ливърпул, летят закани за бой и по Ман Сити
Рангелов хляб (за Архангеловден)
Тези 4 зодии ще бъдат най-засегнати от ретрограден Меркурий
Есенни маникюри с огнени цветове за късмет според фъншуй (+Снимки)
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Какви ползи ни носи райската ябълка?
Какво се случва с тялото и ума ни, когато се „отнасяме“ за кратко?
Йога при мигрена
Оток на ръцете или краката след операция
Остави коментар