Човешката мисъл е необятна, мощна, способна да ражда чудеса. Пример за това е вдъхновяващият „герила" арт стил, който привлича вниманието мигновено със своята сурова, но завладяваща обвивка.
"Герила" маркетинг или още „партизански" маркетинг залага на новаторските идеи. Кампаниите при този вид промоции са неочаквани и нестандартни, поставени на всевъзможни и нетрадиционни места. Има за цел да създаде атрактивни и провокиращи мисленето концепции с минимален бюджет, които да изпъкнат и да останат в съзнанието. Терминът е създаден от Джей Конрад Левинсън и се споменава за първи път в едноименната му книга „Guerrilla Marketing".
А сега вижте в галерията ни как една картинка казва повече от хиляда думи.




Жена наби и души мъжа си в София
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Защо Левски е толкова силен?
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
ВИДЕО: Арда - Левски
ВИДЕО: ЦСКА - Монтана
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Какви ползи ни носи райската ябълка?
Остави коментар