Колата отдавна е нещо повече от средство за придвижване. Тя е социален статус, индивидуалност, престиж, рекламно поле, а за някои дори къща. Напоследък все повече хора се опитват да вкарат цвят и десен в обичайните скучни, едноцветни возила.
Дори рекламните агенции съветват клиентите си да заложат на креативни изображения за по-висока ефективност.
Козметичната марка Sephora избра mini cooper -ите за медиатор на красотата. Тяхната рекламна кампания покри десетки автомобила с шарени картини, които радваха хиляди в Ню Йорк.
Сочни устни, гримирани очи и наситени цветове превърната возилата в произведение на изкуството.
Докъде стига въображението на творческите отделите вижте в галерията ни!




Vampire Love на SEVI поставя началото на новия албум на групата
Магия, карма и зодии: Тревожността кара примитивния българин да вярва на врачки
Парите за култура: Символични заплати и мизерни условия на труд
85-годишна жена изчезна на Витоша
Учени предупредиха за засилване на слънчевата активност
От Токио до Ню Йорк само за час: Започват суборбитални полети
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
Гасперини: Най-голямата загуба е контузията на Дибала
Алегри: Трябва да трупаме самочувствие!
Феновете на Ботев Пд избухнаха след скандалното пловдивско дерби
Ледена баня за Холанд след поредното му шоу
5 есенни супи с малко въглехидрати
9 стъпки от аюрведа, които трансформират живота към по-добро
Протеинова салата с кисело мляко и грозде
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Защо периодичното посещение на зъболекар е важно?
Възли и рак на щитовидната жлеза - кога има повод за притеснение?
Менопауза – естествен преход, който може да бъде преодолян с лекота
Три ключови аспекта за повече здраве в студените дни
Остави коментар