През 2012 г. рекламите станаха по-смели, по-агресивни, по-креативни, но и по-лъжливи. Интересните решения на някои рекламни агенции не бяха посрещнати с добро око от правителствата на различните държави и те бяха забранени.
Творците не трябва да бъдат ограничавани, но когато говорим за комерсиализъм, може би някои послания и картинки е по-добре да останат достъпни само за създателите си.
В стремежа на рекламните агенции да създадат нещо оригинално, което съдържа и необходимите съставки за успешна реклама (сексапил, власт...) се получават продукти, които биват заклеймени като расистки, сексистки, дискриминационни, порно и т.н.
Цензурата във Великобритания не спи и дори за разлика от много други държави се старае да не подвежда потребителя. Затова и най-много реклами са забранени точно в Обединеното кралство.
Вижте ги в галерията ни!




Задържаха двама крадци след гонка в столичния "Гоце Делчев"
С 5 млрд. евро повече за здраве и пенсии: Какво предвижда бюджетът за 2026 г.
Бюджет 2026: Майчинството през втората година ще е 460 евро
Националният съвет за тристранно сътрудничество подкрепи проектобюджета за 2026 г.
Компактна и ярка: Hubble снима блестяща синя галактика
SpaceX ще построи две стартови площадки за Starship на Кейп Канаверал
На 9-10 декември се очакват силни магнитни бури
Суперкомпютри създават най-пълния модел на акреция на черни дупки
Ще има ли нов фалит? Настъпиха кризисни времена за Пирин
Загубата на „Тича“ може да е трамплин за ЦСКА
Трансферна бомба: Ливърпул намери заместник на Салах
Кирил Десподов се закани на Лудогорец
Любовен хороскоп за 8 – 14 декември
Маникюри за късмет през новата 2026 година (+Снимки)
Задължителни ястия за Света Анна
Поверия за света Анна на 9 декември
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
УМБАЛ „Лозенец“ с безплатни кардиологични прегледи за жени от 15 до 19 декември
Зъбен абсцес – нелекуването му води до опасни последствия!
114 мъже бяха прегледани безплатно за рак на простатата и тумор на тестисите през октомври и ноември в ИСУЛ
Остави коментар