За много хора Coca Cola е просто една напитка. За други пък е истинско емоционално преживяване. Произвеждането на даден продукт вече не се ограничава само до неговия вкус. Фирмите разбраха, че опаковката продава и трябва да вложат повече творчество в създаването ѝ.
Coca Cola привлича вниманието на модни дизайнери отдавна. Концернът за газирани напитки увеличи полето си на действие и се впусна в различни проекти, към които да генерира известни имена. Едно от тях е „Трибютът на модата" - проект, който се реализира от 2009 г. и цели да представи едни по-различни бутилки, създадени от сетила в модния свят като Донатела Версаче, Ана Молинари и т.н.
Вложили всичко от себе си марките Versace, Alberta Ferretti, Anna Molinari (Blumarine), Veronica Etro, Silvia Venturini (Fendi), Consuelo Castiglioni (Marni), Angela Missoni и Rosella Jardini (Moschino) „облякоха" в екстравагантни одежди диетични те бутилки Coca Cola. Едва ли ще видите по магазините нещо подобно, затова се насладете на оригиналните хрумвания в галерията ни.




Самолечението с ChatGPT е опасно - не може повече от лекарите
Нов фонд провокира спестовната природа на българина
AI като охранител: Бърз е, не чувства умора, ала има едно голямо "но" (ВИДЕО)
Бизнесът бойкотира НСТС заради "вредния" бюджет за 2026 г.
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Завръща ли се в Лудогорец? Ивайло Петев се размина с Турция
Всички резултата и класирания в НХЛ
Арсенал чупи рекорди, Артета грее от щастие
Ще има ли уволнение? Скандал в Берое, кметът на Стара Загора изригна мощно
Есенни маникюри с огнени цветове за късмет според фъншуй (+Снимки)
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Какво се случва с тялото и ума ни, когато се „отнасяме“ за кратко?
Йога при мигрена
Оток на ръцете или краката след операция
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Остави коментар