За много хора Coca Cola е просто една напитка. За други пък е истинско емоционално преживяване. Произвеждането на даден продукт вече не се ограничава само до неговия вкус. Фирмите разбраха, че опаковката продава и трябва да вложат повече творчество в създаването ѝ.
Coca Cola привлича вниманието на модни дизайнери отдавна. Концернът за газирани напитки увеличи полето си на действие и се впусна в различни проекти, към които да генерира известни имена. Едно от тях е „Трибютът на модата" - проект, който се реализира от 2009 г. и цели да представи едни по-различни бутилки, създадени от сетила в модния свят като Донатела Версаче, Ана Молинари и т.н.
Вложили всичко от себе си марките Versace, Alberta Ferretti, Anna Molinari (Blumarine), Veronica Etro, Silvia Venturini (Fendi), Consuelo Castiglioni (Marni), Angela Missoni и Rosella Jardini (Moschino) „облякоха" в екстравагантни одежди диетични те бутилки Coca Cola. Едва ли ще видите по магазините нещо подобно, затова се насладете на оригиналните хрумвания в галерията ни.




Има скрит бюджетен дефицит, заяви Любомир Каримански
Желязков за бизнеса и бюджета: В кошера можем да жужим и жилим, но трябва да правим мед
Рецепта за мързелива баница с кисело мляко и сирене
Централна емисия
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Исторически сезон за Левски: В Мечата прегръдка
Бившата на Ямал вече мачка чаршафите с друга звезда + СНИМКИ
Флик каза дали напуска Барселона
Троен шамар за ПСЖ
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар