За съвременните знаменитости участието в рекламни кампании е още един изключително доходоносен начин, с чиято помощ могат да увеличат банковата си сметка. Известните личности слагат името и образа си върху реклами на козметика, дрехи, напитки и какво ли още не.
Какво би станало обаче, ако същите тези популярни лица се пренесат в „златната ера“ на рекламата? Години назад, когато рекламите изглеждаха по различен и чаровен начин. Един французин си е поставил за цел да отговори на този въпрос, създавайки колекция от разнообразни снимки.
Дейвид Редон, арт директор на рекламна агенция в Париж, пренася някои от най-известните музикални звезди години назад. Той използва техните образи и имената на популярните им песни, за да създаде неповторимо рекламно послание.
„Харесва ми смяната между ретро и поп култура, тъй като тези дни границата между изкуството и търговското е много тънка“, споделя самият Редон. Той споделя още, че създаването на една реклама отнема само няколко часа, макар процесът да изглежда по-трудоемък.
Влезте в нашата галерия и разгледайте някои от най-известните музикални звезди като нестандартни рекламни лица.




Четири зодии не могат да казват "не" и поставят другите пред себе си
Рекордно откритие: Гигантска паяжина с над 111 000 паяка
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Троен шамар за ПСЖ
Почина архитектът на европейската купа на Стяуа Букурещ
Синя лудост! Вижте какво направиха феновете на Левски за Вечното дерби с ЦСКА
Кошмарна новина за Локо София
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
Анонимен
( преди 11 години )