Днес за разнообразие, реших да пропусна жените и да насоча вниманието си към мъжете. Така де, що се отнася до даването на любовни съвети. Да ги давам не от гледна точка на някакво гуру по любовните въпроси, а просто като жена.
Откакто човекът е станал такъв (всъщност още от преди това), съществува нещо наречено „социално разделение“. Този фактор на човешката цивилизация е може би нейната най-силната константа и колкото и романтично да звучат фундаменталните философии на комунизма за равенство между всички хора, те уви, ще си останат една красива утопия.
Защото индивидите са различни. Винаги са били и винаги ще бъдат. Обществото, независимо какво е то, се дели на лидери и подчинени, на индивидуалисти и маса, на умни и не толкова, на привлекателни и не дотам.
Разбира се, на всички им се иска да са от първите, но иронично голяма част попадат в графата „последни“. Точно както буквите от гръцката азбука.
Алфа мъжкар. Този термин стана изключително популярен последно време. И ако бих могла да се изразя по този доста повърхностен, но разбираем начин, той най-общо обозначава „първокласния мъжкар“.
По-точен израз няма, защото терминът по начало е започнал да се използва, за да нарочи най-доброто куче в глутницата – това с най-добри физически характеристики и изявен лидерски нрав. Това, което побеждава останалите и получава женските (които и без това го предпочитат).
Звучи страхотно, нали? Звучи и доста предопределено. Но дори и алфа-факторът до голяма степен да е заложен в гените, то всеки мъж, би могъл да притежава по-голяма част от тези характеристики. Защото в крайна сметка, всичко е поведение.
И така, искате да бъдете алфа? Не ровете в Гугъл – слушайте жените!
По дрехите посрещат...
Съжалявам, но външният вид има значение. Замислете се, 85% от мъжките представители на животинския свят изглеждат по-добре от женските: като започнем от разкошните опашки на мъжките рибки Гупа и завършим с разкошните опашки на мъжките пауни.
И да, разбира се, че хората са на един по-висок еволюционен етап и техният избор е комплексен, но в крайна сметка биологията е биология. Затова – постарайте се да изглеждате добре. Това, разбира се, не означава да изтърчите в първата клиника по пластична хирургия и да поискате да ви направят 15 см по-високи, или да се блъскате с анаболи, докато не заприличате на прегорял козунак. Не.
Това означава просто да поддържате външния си вид:
1.Обличайте се стилно ( НЕ скъпо – стилно)
2.Грижете се за прическата си
3.Поддържайте добра хигиена
Миризмата има значение...
Може би това ще ви изненада, но знаете ли кое често е първото нещо, което започват да разпитват приятелките на мадама, която е излязла на първа среща. Не, не за размера. Не, не дали има пари. Не, не дали я е черпил (и какво). Те я питат „Как ти мирише?“ Миризмата, господа е много по-важна отколкото си представяте. Не й ли миришете добре - загубени сте. Затова, за бога, ползвайте парфюми! На чисто! И не се оливайте.
Кой развя байряка...
И бидейки безумно красив, алфа-мъжкарят е алфа предимно защото е лидер. Тук това понятие може да разгледаме в най-широк смисъл:
- Лидер в своята работа. Искам да наблегна, че естеството на професията няма никакво значение и че, противно на общото мнение, "алфа" далеч не биха могли да бъдат само банкери, бизнесмени и всякакви подобни юпи-герои. Важното е да обичаш това, което правиш, да си добър в него и да го правиш със замах. Другото ще си дойде.
- Лидер сред останалите. Освен добри като професионалисти, се старайте да бъдете и добри като хора. Дръжте се на положение. Бъдете уверени. Зарежете всякакво мрънкане, тръшкане и хленчене. Това е много важно – няма нищо по-анти от мъж, който мрънка (за каквото и да е).
- Лидер в очите на жените. Господа, разберете най-после, това че жената иска да отиде на вечеря на някое уютно местенце, или че се радва на подаръци, не означава, че тя е „меркантилна кифла, която гледа само парите“.
Нито мястото, нито жестовете на внимание имат значение – важното е да ги има. Още по-важното е инициативата да е ваша. Защото лидерство = инициативност, решителност и смелост.
Късмет.
Още съвети:
Сексуалното привличане (Част 1 - багрите)