Провокацията. Понякога само тя е нужна. В наши дни се използва на килограми и е способна да замести всички „второстепенни и незначителни” качества, които са нужни на звездата, за да стане звезда.
Има ли провокация, не е нужен талант, не е нужна работа, не е нужна амбиция. Провокацията прави излишна харизмата и трие обаянието, които са били ключови качества на всички големи звезди от миналото.
Но ние живеем сега и реалностите са други.
И така, стана ясно, че двама от великите провокатори на нашето време решиха да се съберат, за да изманипулират съзнанието на обществеността, свикнала вече с какво ли не. Те ни поднесоха своята поредна провокация на килограм. Буквално.
Тери Ричардсън бе поканен да направи алтернативна корица на японския Vogue, чиято звезда е Лейди Гага.
По начало списанието бе намислило да изкара на показ нейното мъжко алтер-его, наречено Джо Калдерон. Оказа се обаче, че един леко грозноват и въз безличен младеж би се харчил много по-малко, отколкото една грозновата, но атрактивна поп звезда, покрита с месо.
Речено-сторено: алтернативната корица на Vogue – Japan изобрази Лейди Гага гола, наложила по себе си… пържоли.
Без да приемаме позицията на природозащитниците от PETA, смело можем да кажем, че това е меко казано глупаво, анти-естетично и откровено БЕЗИНТЕРЕСНО.
Най-добрата провокация би трябвало да гали сетивата, а не да избожда очите. Идеята просто се губи някъде между джоланите (на Гага и животинските).
Какво мислите?