Мис България 2010 Ромина Андонова и Мис България 2009 Антония Петрова станаха лица на най-новата линия на Versace - Versace Collection Donna, при представянето й в България.
“С лансирането на Versace Collection Donna Донатела Версаче отговори на кризата, предлагайки достъпен лукс на най-верните почитатели на марката.
Тя е много по-приложима в ежедневието, адресатът й е деловата жена на мениджърска позиция, но и нейната дъщеря тийнейджърка”, обясняват вносителите.
Гледаме, гледаме „домашните“ снимки, но така и не можахме да разберем коя в случая е деловата майка и коя нейната дъщеря тийнейджърка.
Все си мислим обаче, че това „тупирано“ лилаво яке не е най-подходящото решение нито за училище, нито пък за офиса.
Колкото до двете Миски, личи си, че са фенове на марката и се чувстват като истински чаровници.
Такива ли са те и според вас?