И още веднъж провокация! Това, като се замисли човек, може да стане универсалният пазарен слоган на абсолютно всичко, което се продава: от джинсовите облекла до музиката на певица, която реши да се облече в пържоли и да спи в какавида.
Ровим се из различните форуми и уеб сайтове, които представят маркетинга като изкуство, и започва да ни се струва, че всъщност стоката изобщо няма значение – важно е посланието, което рекламата й прокарва.
Вземете една знойна красавица и я снимайте на подходящата светлина, докато прави подходящите неща, и тя със сигурност ще успее да продаде и пясък на бедуините.
Въпросите за това, колко трябва да са креативни в днешно време рекламистите и до каква степен просто провокативни, поставя и младият арт/ фотографски/ рекламен (?) екип от Русия, нарекъл себе си „All in Fashion".
„Нашият пръв проект се нарича „Girl Sucks" и представя различни момичета, които извършват едни определени действия с най-различни консуматорски стоки: от банани до Сникърс и Ред Бул.
Резултатът бе хиляди отзиви и коментари в сайта ни и стотици предложения за партньорство от различни рекламни агенции и други подобни", разказват хитроумните смелчаци.
Не сме сигурни какво точно послание се опитват да ни внушат авторите, но пък провокацията определено си я бива, а асоциацията е повече от очевидна.
Влезте в галерията и разгледайте снимките. Бихте ли наели „All in Fashion" за промотори на вашите продукти?
Коментари