Освен на Робърт Патинсън от „Здрач", си заслужава да обърнем внимание на още една мъжка фигура от филма, чийто сексапил не познава граници.
Келън Лутц, или Емет, засне фотосесия за марката „Abott + Main", в която дял има и самият той. Марката фланелки не би могла да има по-представително лице от това на 26-годишния актьор.
Сесията излъчва много еротика, мускули и страст. В нея Келън си партнира с модела от Sports Illustrated Swimsuit Ан Виалитцяна (Anne Vyalitsyna). Ако от температурите навън ви е станало горещо, се пригответе да се изпотите още повече!
Лутц не е просто лице на кампанията. Той се е договорил със собственика Дани Гетц и участва в мениджмънта на марката.
„Нищо не се решава без моето съгласие. Инвестирал съм конкретна сума. Ние разгледахме гардероба ми, за да видим какви фланелки точно нося и какви платове ми допадат. Не искам да съм просто лице на кампанията, това трябва да бъде моята марка", споделил актьорът.
Едва ли някой ще забрави това тяло и лице и ще асоциира марката с друго, не мислите ли?




Тайната на дълголетието и здравословните навици
Да „паднеш“ върху Слънцето: впечатляващият кадър на Андрю Маккарти
Уникална мозаечна игрална дъска на маите е открита в Гватемала
Кометата C/2025 K1 (ATLAS) се разпадна на три части след преминаване край Слънцето
Вселената става по-студена и „безжизнена“
Готви се голям трансфер: Наш национал призна, може да заиграе в ЦСКА
Ще има ли България нов селекционер? Гонзо сяда на преговори
Голяма новина за новия треньор на Лудогорец
Де ла Фуенте приключи с Ламин Ямал!
Дневен хороскоп за 15 ноември, събота
Любовен хороскоп за 17 – 23 ноември
Как да балансирате хормоните в 20-те, 30-те, 40-те
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Повече от половината хора с диабет в света остават недиагностицирани
Изкуствен интелект ускорява създаването на синтетични антитела
Нарушеният слух в бъдеще може да се лекува с…виагра?!
Повишена функция на щитовидната жлеза при деца - на какво може да се дължи?
Остави коментар