IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Клаудия Шифър празнува юбилей на Guess след дълга пауза

29 март 2012 09 00

Моделът, който става известен като "момичето на Guess", празнува 30-годишнината на лейбъла с рекламна кампания

Снимка: Guess

Снимка: Guess

За своята 30-годишнина марката Guess се връща повече от две десетилетия назад към лицето, което я превърна в световна марка и което тя направи известно. Неустоимата Клаудия Шифър участва в кампанията на лейбъла за неговия юбилей. И макар и да сме в 21-ви век, нейната визия в рекламата е доста ретро, с препратка към миналите години.

„Тя бе преломна точка в развитието на Guess... и Guess бе същото в нейния живот", каза творческият директор на марката Пол Марчиано. Първата иконична нейна снимка за лейбъла я представя само по едно дантелено бюстие и помага много за кариерата й на модел, както и за налагането на Guess. "Всички говореха за момичето на Guess", допълва той.

Момичето на Guess през 1989 г. Снимка: Guess

Снимките за новата кампания са заснети в Соренто, Италия, под зоркия поглед на Марчиано и фотографката Елен Фон Унверт.

„Guess винаги ще има специално място в сърцето ми и съм много развълнувана отново да работя с лейбъла 23 години по-късно", разкри Шифър, която е участвала в цели шест кампании на марката от 1989 г. до 1991 г. „Да се снимам за 30-та годишнина на Guess бе като връщане в миналото. Спомних си много страхотни моменти", допълни Клаудия.

23 години по-късно за 30-годишнината на Guess / 2012 г. Снимка: Guess

Харесва ли ви тази ретро Клаудия? За да направите сравнение разгледайте галерията със снимки от по-стари кампании на Guess с участието на супермодела.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари