Новата колекция гримове на световноизвестната марка MAC е вдъхновена от работата на модния илюстратор Антонио Лопес, работил за едни от най-популярните фешън списания - Vogue, Harper's Bazaar, Elle, Interview и други. Актрисата и бивш модел Джери Хол, известна още и експоловинката на Мик Джагър, е новото рекламно лице на MAC.
Редом до нея застават Пат Кливланд и Мариса Беренсън. През 70-те години трите дами са в разгара на своята модна кариера и са наричани още „Момичетата на Антонио“. Джери Хол стартира своята успешна кариера в модния бизнес именно благодарение на Антонио Лопес, който я открива на 17-годишна възраст.
За новата колекция на MAC са използвани скици на илюстратора, рисувани за Vogue, Valentino, Yves Saint Laurent и Versace. Чрез тях гримовете придобиват интересен вид, благодарение на своя диско стил. Колекцията включва палитри за очите и устните, както и козметични чанти.
Старшият вицепрезидент и творчески директор на MAC Джеймс Дженджър каза: „Нашата колекция с Антонио Лопес е символ на време, когато удоволствието беше в своя пик...имаше магия в неговия свят, която и досега не е уловена отново“. Според Джеймс Дженджър сега е най-подходящият момент за повторно въвеждане на работата на модния илюстратор сред широката аудитория.
Снимка: MAC Cosmetics
Епохата на Антонио Лопес е време, от което все още много хора се интересуват. Всяка лимитирана версия чанта, огледало и гримове са отпечатани с ярки акварелни илюстрации. Новата колеция на MAC ще бъде да разположение от 5 септември онлайн.
Снимка: MAC Cosmetics