Отдавна в света на красотата и модата не е имало новина като тази, която идва от Chanel. Титанът в модната и козметична индустрия обяви, че през ноември стартира нова рекламна кампания на култовото си ухание Chanel No. 5, чието лице ще бъде вечната кино и модна икона Мерилин Монро. Еманация на женската чувственост и сексапил, Мерилин е есенцията на женствеността. Образът на най-желаната жена на 20-ти век е точно това, което е искала самата Коко Шанел, когато още през 1921 г. е казала: „Искам дамски парфюм, който ухае на истинска жена!"
Пак с името на Chanel Мерилин успя да разтърси света с твърдението си, че спи не гола, а облечена – само с няколко капки от Chanel No. 5. Днес тази легенда се превръща в реалност. Ровейки се из архивите на Chanel, екипът на модната къща открива неиздаван запис, който е уловил спонтанно казаните от кино иконата думи. През 1962 г. Джордж Белмондс, редактор в списание Marie Claire, интервюира звездата за филма "Let's Make Love". В разговора Мерилин потвърждава спонтанно любовта си към No. 5 и казва: „Знаеш ли? Постоянно ми задават един и същ въпрос: с какво си облечена, когато спиш – с нощница, с пижама? А аз им казах веднъж: Chanel No. 5! Защото това е самата истина. Вярно е – гола съм, но това е самата истина!"
С тази декларация, както и със снимката дело на фотографа Ед Файнгерш, на която Мерилин е женствено приведена, сгушила бутилката с аромата в деколтето си, тя безапелативно издига Chanel No. 5 на пиедестала на вечната женственост.
Ние сме в трепетно очакване на ноември, когато стартира официално рекламната кампания на Chanel No. 5 с лице Мерилин Монро.