IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

4 хранителни навика на слабите хора

25 юли 2017 08 40

Да не пропускаме закуската

Снимка: pexels.com

Снимка: pexels.com

Ако искаме да отслабнем, не бива да се концентрираме толкова върху онова, което ядем, а времето от деня, когато го ядем, според данни на ново проучване.

То изследва факторите, довели до загуба на тегло, и установява, че независимо от количеството, което консумираме, от по-голямо значение е времето на храненето и дали се храним през целия ден.

Тези фактори в по-голяма степен се отразяват на индекса на телесната маса.

Оказва се, че четири хранителни навика в най-голяма степен са свързани със загуба на тегло:

1. Консумацията на само едно или две хранения на ден.

2. Вечер да се храним до 18 часа.

3. Да не пропускаме закуската сутрин.

4. Закуската или обядът да са най-голямото хранене за деня.

В допълнение, факторите, свързани с по-високите нива телесна маса, се дължат на храненето повече от три пъти дневно, като вечерята е най-обилното от всички.

Специалистите от Университетското училище „Лома Линда“ поясняват, че преди 60-годишна възраст консумацията на по-голямо количество калории по-рано през деня води до наддаване на по-малко килограми. След навършване на тази възраст обаче, същото поведение е причина за по-голяма загуба на тегло. В следващите десетилетия този ефект е от голямо значение.

Въпреки че е важно да се консумират по-малко калории като цяло, приемът на повече калории по-рано през деня и по-малко вечер може да помогне за минимум наддаване на килограми с напредването на възрастта.

Автор на статията:
Анна Дантева

КоментариКоментари