IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

На каква тренировъчна система да се спрем (Част 1: LES MILLS)

27 септември 2011 07 31

Научете всичко за програмите от вида LES MILLS

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Автор: Камбер, info@tialoto.bg

Да се грижат за своята фигура, посещавайки всевъзможни фитнес клубове, пробвайки нови фитнес програми, стана нормално нещо за съвременните хора.

За тези от вас, които се чудят на каква конкретна програма да се спрат, представяме обзор на двете най-известни направления във фитнеса, които са насочени към групови занимания.

И така, нашите фаворити във фитнес програмите са теченията MILLS и MIND&BODY.

Програмата LES MILLS (в превод от френски означава „многообразие") включва групови занятия под ритмична музика и по правило – с тежести.

С помощта на тези динамични упражнения, можете значително да намалите теглото си, да стегнете фигурата си и да оформите красива релефна мускулатура.

Тренировките, включени в програмата MIND&BODY (в превод от английски „съзнание и тяло"), имат както групов, така и индивидуален характер. Те преминават в спокойно темпо и са насочени към развиването на силата, гъвкавостта и са идеални за хора с умерен начин на живот.

Фитнес програми от направлението LES MILLS

Ако сте решили да се занимавате с програми от това направление, трябва да минете през тестове и инструктаж. За да постигнете най-добри резултати и избегнете травми, е наложително да следвате указанията на треньор!

Фитнес програма BODYPUMP

Съдържание на програмата: Това е най-ефикасната фитнес програма от направлението LES MILLES. Бодипъмпът (напомпване на тялото) се провежда в групи от 20 до 40 човека.

Пренаселването на залата е съвсем целенасочено. Работата е там, че тези тренировки се водят за най-интензивни и хората се справят неусетно с натоварването, въвлечени в ритъма на тълпата. По този начин те се стремят да не изостават от темпото на групата.

Като спортна екипировка стадните бодипъмпери използват платформи, гири и щанги с регулируеми тежести, а заниманията задължително се провеждат в удобни маратонки с дебела подметка. Феновете на бодипъмпинга с любов го наричат фитнес липосукция, защото мазнините и проблемните зони си заминават мълниеносно.

Продължителност на заниманието: 55-60 минути.

Съвет от инструктора: Изберете натоварването в зависимост то физическата си подготовка и препоръките на треньора. Ако имате болки, трябва да намалите натоварването. Силовите тренировки трябва да се редуват със стречинг упражнения, за да се намали напрежението върху ставите и мускулите.

Противопоказания: не се препоръчва на хора с проблеми в сърдечносъдовата система, понеже тренировките оказват голямо натоварване върху нея.

Фитнес програма BODYCOMBAT

Съдържание на програмата: Бодикомбат е фитнес програма, базирана на различни видове единоборства, което не пречи интересът към нея да расте непрекъснато сред представителките на нежния пол. В занятията се използват прийоми от карате, кикбокс, таекуондо и други източни бойни изкуства. Бодикомбат е най-добрият способ да се освободите от отрицателната енергия, натрупана през деня.

Подобен начин на живот стои в основата на дълголетието на японците. Те работят по 14 часа на ден и буквално откачат от натрупания стрес. Ето защо фирмите оборудват с всичко необходимо специални стаи за бодикомбат направо в сградата на офиса.

Продължителност на заниманието: 55 минути.

Съвет от инструктора: Бодикомбат е една от най-енергоемките тренировъчни системи, ето защо трябва да повишите въглехидратите и калориите в храната си.

Противопоказания: не го препоръчваме на хората с проблеми в опорно-двигателния апарат, и склонност към влошаване на зрението.

Фитнес програма SPINNING

Съдържание на програмата: Това е групова тренировка с висок интензитет. Използват се велоергометри (стационарни колела), което създава ефект на обичайното каране на колело сред природата. Килограмите се топят като снежен човек на лятно слънце, разказват запалените любители.

Продължителност на заниманието: 55-60 минути.

Съвет от инструктора: след тренировка трябва да направите стречинг упражнения задължително!

Противопоказания: не се препоръчва на хора с исхемично заболяване на сърцето и хронична сърдечна недостатъчно.

 

Фитнес програма BODYBALANCE

Съдържание на програмата: Бодибаланс от една страна е доста динамично занимание, както всички програми от направлението LES MILLES, а от друга страна съчетава в едно елементи на йога, пилатес, тай-чи, които пък са базови елементи от другото фитнес направление - MIND&BODY. Чрез контрол на дишането, упражнения за развитие на издръжливостта и гъвкавостта, се създава една хомогенна тренировъчна система.

Продължителност на заниманието: 55 минути.

Съвет от инструктора: тази програма се препоръчва за всички, които искат да имат красива осанка, идеална пластичност на тялото и душевна хармония!

Противопоказания: няма!

Очаквайте всичко за MIND&BODY...

Автор - снимка

КоментариКоментари