Ако сте гледали хита на Анг Ли - „Животът на Пи", сигурно си спомняте тигъра Ричард Паркър. Е, той е вдъхновил художничката от Малайзия - Хонг И да направи тази интересна серия от снимки, която е кръстила „31 дни творчеството с храни".
Проектът на талантливата дама представлява картини от храна, а за платно тя е използвала една бяла чиния. Нейните оригинални творения стават за ядене, тъй като са направени от хранителни продукти – моркови, репички, салата айсберг, сладолед, яйца, супа, кетчуп, майонеза, горчица и др.
Хонг И е учила и работила 8 години в Австралия. Завършила е в Университета в Мелбърн и е магистър – архитект. След това е работила за австралийска архитектурна фирма в офиса ѝ в Шанхай.
Шест месеца по-късно, тя започна да рисува портрети на емблематични китайски личности и да ги споделя с приятелите си.
Полека-лека младата жена започва да обръща повече време на хобито си, отколкото на архитектурата и вече получава овации за това.
В нашата галерия можете да видите част от оригиналния проект на Хонг И.




Моторист се заби в кола край Софийския университет (+ВИДЕО)
Пристигна първият влак, който ще замени руските машини в метрото в София (+ВИДЕО)
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Нов проблем за Мбапе
Голяма новина: Интер и Милан официално закупиха "Сан Сиро"
Челси се кани на Барселона и Арсенал
В Манчестър Юн разкриха грандиозни планове за бъдещето
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар