„Изкуство от обувки“ се казва новата рекламна кампания пролет-лято 2014 на прочутия френски дизайнер на обувки Кристиан Лобутен. Повече от ясно е, че кампанията е вдъхновена от епохата на Барока и по-точно от картините на фламандския художник Петер Паул Рубенс, както и от работата на Клод Моне и Ван Гог.
Кадрите са дело на фотографа-художник Питър Липман, който е уловил образите на ослепителните обувки и чанти на марката, на фона на флорални декори. Това не е първият път, когато френският дизайнер си сътрудничи с американския фотограф, за да създадат образи, вдъхновени от известни картини. Двамата са го правили и през 2011 г.
В общи линии новата кампания, сама по себе си, също може да бъде разглеждана като произведение на изкуството, тъй като модната колекция идеално се съчетава с флоралните шедьоври на импресионизма. Обувките са в пастелни цветове и нюанси, точно като тоновете в картините.
Вижте и другите снимки от колекцията в галерията ни!