„Изкуство от обувки“ се казва новата рекламна кампания пролет-лято 2014 на прочутия френски дизайнер на обувки Кристиан Лобутен. Повече от ясно е, че кампанията е вдъхновена от епохата на Барока и по-точно от картините на фламандския художник Петер Паул Рубенс, както и от работата на Клод Моне и Ван Гог.
Кадрите са дело на фотографа-художник Питър Липман, който е уловил образите на ослепителните обувки и чанти на марката, на фона на флорални декори. Това не е първият път, когато френският дизайнер си сътрудничи с американския фотограф, за да създадат образи, вдъхновени от известни картини. Двамата са го правили и през 2011 г.
В общи линии новата кампания, сама по себе си, също може да бъде разглеждана като произведение на изкуството, тъй като модната колекция идеално се съчетава с флоралните шедьоври на импресионизма. Обувките са в пастелни цветове и нюанси, точно като тоновете в картините.
Вижте и другите снимки от колекцията в галерията ни!




На днешния празник зимата се събужда
Любовен хороскоп за зодиите в седмицата от 3 до 9 ноември
Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
ЦСКА преследва четвърта поредна победа преди дербито с Левски
Арда - Левски
ЦСКА - Монтана
Барселона - Елче
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Таро карта за 2 ноември, неделя
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
hjj
( преди 11 години )