IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Възбуда на промоция

14 септември 2010 11 02

Пазаруването възбужда сексуално. Буквално

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Представете си следното: намирате се в огромен търговски център, където точно днес всички стоки са намалени с 80%! Да, дори и тези от най-новите колекции, които винаги ви се струват по-хубавите и винаги са по-скъпите.

Още по-добрата новина обаче e, че точно на входа изневиделица една торба с пари е паднала в краката ви от небето с поздравителна картичка от Дядо Господ, който е решил точно днес да ощастливи някое от чадата си, просто ей така.

И така, прекрачвате входа и от всички магазини започват да ви викат изкусителни продавачки и мускулести гардеробиери.

Събличат ви и се надпреварват кой по-напред ще ви облече със своята прекрасна нова дрешка.

И така, събличате, обличате, събличате, обличате, а дрехите, обувките и бижутата започват да падат направо от тавана. И всичките са ваши!

Възбудихте ли се?

Ако това е станало, спокойно – не сте шопохолици. Нормално е.

Оказа се, че пазаруването и гледането на порно филм имат еднакъв ефект върху мозъка.

Учени от университета на Уесминтър установиха, че изгодните покупки и специалните оферти замайват човек от щастие, като умствената реакция наподобява на сексуална възбуда.

Намаленията и подаръците, дори при хранителните стоки, осигуряват възбуда, еквивалентна на еротични кадри.

Учените са стигнали до този извод, след като са измерили мозъчната активност в емоционални зони, докато доброволците са гледали различни продукти.

Изследването, което е поръчано от Института по промоционален маркетиниг, още не е завършено.

То обаче показва, че продуктите, които са развълнували най-много доброволците при изследванията, са имали най-голям търговски успех.

"Още е рано да се каже, но резултатите показват връзка между големия емоционален отклик и качването на продажбите" - каза Колин Харпър от института.

Проблемът за търговците е да накарат купувачите да търсят продукта и след края на промоцията.

Целта на изследването е именно да установи причините.

Още секси шопинг:


Ново възбуждащо място – пробната на магазина

КоментариКоментари

MilliVanilli ( преди 14 години )
@Sunnny Tainata za nepazaruvane e v mnogoto sex ? Vednaga se zaemam. @Valenc +1 :D
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
Valenc ( преди 14 години )
Абе порното си е порно ;) Шопингът не може да се сравнява с него :))
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
Snejina ( преди 14 години )
Затова трябва да пазаруваме с гаджетата си! :Р
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
Sunnny ( преди 14 години )
Ей го на, знаех си, че има нещо в това безумно пазаруване. На хората им липсва секс и замества с харчене на пари ;)
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар