Обичаме 90-те и същевременно изпитваме една нестихваща носталгия към тази културна епоха, защото тя е последната с истински индивидуализъм и големи звезди.
Както и преди сме казвали, в САЩ това е времето на грънджа, на Кърт Кобейн, на тежките наркотици, на възхода на дарк културите, на негърските плитки, на супер успешните поп групи, на знаменитите R&B диви.
В Европа тотално доминира английското с неговия brit pop, brit банди и brit карета, техно и рейв партитата и световноизвестните хаус ди джеи.
90-те – последната епоха, когато младите се бореха за независимост и се бунтуваха – е, далеч не, като по времето на раждането на контракултурата, но все пак се бунтуваха.
Разказвам ви всичко това, защото Beefeater за пореден път реши да върне времето назад и да ни пренесе в прословутата английска столица, с четвъртото от станалите вече традиция в София модни Be Londonized партита.
И така Нестандартното модно шоу и парти под надслов ME MYSELF AND I се случиха в галерия Индустриална 11.
Ревюто бе дело на независимите лейбъли Ham&Eggs и tochka, които пресъздадоха провокативния индивидуалистичен стил на Лондон от 90-те.
Разходката назад във времето ни преведе през триумфиращия индивидуализъм на street модата, brit pop течението, момичешките и момчешките групи и първите електронни рок групи.
Ревюто на London Dress Code 90’s представи колекция от 30 модела, които бяха разделени на по-дарк и "по-поп" стил: точно като двете господстващи модни течения през 90-те.
На подиума видяхме пресъздадени ключови образи като фаталната жена, мъжът от 90-те и boy band момчето.
Основните цветове черно, бяло и червено бяха в тениски с надписи, едро шотландско каре в сака, панталони и рокли, щампи-разработки на британското знаме и прилепнали черни дамски гащеризони тип „жената котка“. Не липсваха и класическите прави дънки и дрехи от цветен латекс и дантела.
Ревюто изобилстваше от стилизиран кариран авангард: обемна риба, котка, слон и лисица, ползвани като аксесоар към тоалета, ушити от същия плат. Дантела и ефирни щамповани платове закриваха лицата на някои модели, намигвайки към темата за егото и неговите прояви.
"90-те позволяват на целия свят да общува, да се смесва, да си взаимодейства за първи път, по хиляди начини, както си иска. Всеки има индивидуален почерк и може да си го позволи, още повече – очаква това у другия. Човекът е себе си.“, обясниха значението на своите творения дизайнерите.
Дали успяха да го изразят на добре, проверете и вие в галерията горе.







Русия иска Покровск на всяка цена - изпраща спецчасти и морски пехотинци
Рецепта за шоколадова торта без захар и печене
Какво е да тръгнеш с експедицията ни към Антарктида
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Опровергана е една от основните теории за строежа на Вселената
Колос иска да отмъкне Годой от ЦСКА
Хитър ход: Левски ще заимства от хита в Шампионска лига
Мачовете по телевизията днес, 7 ноември
Драма и обрати: Левски – ЦСКА 3:7, но "сините" взимат превес
Пало санто – срещу негативна енергия и за уют в дома
Сочен кекс със сини боровинки
5 храни, които да избягвате при гастрит
Нумерологична прогноза за 7 ноември
Как да повлияем сезонния косопад?
Риба зебра и тайната на възстановения гръбначен мозък – пробив в регенеративната неврология
Пикочната киселина може да се намали с повече вода и подходящите храни
Влияе ли контрацепцията на сексуалното желание?
Остави коментар
wildprincess
( преди 14 години )