fallback

Модата все повече се приближава към порно индустрията

03 December 2013 11:20

Модните реклами вече не продават мода, а секс

Натали Портман рекламира гола Dior; Снимка: Dior

Състезанието между модните брандове винаги е съществувало, но никога досега не е достигало такива мащаби. В стремежа си да се откроят и да привлекат вниманието на хората, повечето марки залагат на доста провокативна визия. Моделите позират с отворена уста, очите им са полузатворени – сякаш в състояние на възбуда. Напоследък повечето реклами са сякаш галерия за изложба на жива плът.

Според Карин Франклин, бивша водеща на предаването Clothes Show по BBC, това е тенденция, която се наблюдава при всички модни рекламни кампании по целия свят. Въпросът, на който водещата търси отговор е: „Откога рекламите за женски дрехи се превърнаха в забавление и нещо като порнография, насочена към мъжете, пренебрегвайки жените, които са реалните купувачи на тези продукти?“.

Автор на статията:
Милена Алексиева
Сподели
мода порно сексуалност
0 коментара
fallback