2. Agnona Spring/Summer 2014 С участието на Дри Хемингуей, фотографи – студио Inez and VinoodhСамо два сезона в модната къща, която е с 60-годишна история, но бившият креативен директор на Yves Saint Laurent Стефано Пилати внесе нова енергия в облика ѝ. Дизайнерът запазва характерната за марката елегантност, но я представя с нестандартен похват, използвайки невинната голота и младост, както на Дри Хемингуей, така и на малкото агне, което е сгушено в прегръдките ѝ. Изборът на черно-белите цветове показва, че дрехите най-добре се усещан върху собственото тяло.Снимка: Agnona
Наблюдавайки модните ревюта, социалните мрежи, списанията, модните форуми и рекламните кампании на модните марки за предстоящия сезон, едно е сигурно – в облика на модата промяната е в ход.
Въвеждането на нов сезон и нова линия често е свързано с въвеждането на съвсем нов образ на марката. Идеята е да се преоткрие нейният познат образ, но в по-чиста форма, с ново амплоа, което не е съвсем различна визия, а по-скоро еволюция на съществуващата. Това е и посланието, което отправят модните къщи към почитателите си във всяка рекламна кампания.
Valentino представя своята меланхолична девойка, което се приема като запазен знак на образа на жената Valentino, но я поставя сред скалист ландшафт, напомнящ пустинен пейзаж.
В Celine творческият директор Фиби Фийло запазва любимото си лице на модела Даря Вербови и Юрген Телър, но добавя и това на Джулия Нобис, а това вдъхва смелост на иначе предсказуемата рекламна визия. Само два сезона начело на модната къща, но Стефано Пилати възражда сексапила на модната линия Agnona, като използва изразителността на Дри Хемингуей.
Ето и 10 от най-интересните рекламни кампании за предстоящия сезон.
1. Givenchy Spring/Summer 2014
С участието на Ерика Баду, Мария Боргез, Азия Чоу, Ебони Рилей, фотограф – студио Mert and Marcus
Рикардо Тиши заслужено защити репутацията си на креативен директор с еднакъв успех и в колекциите на модната къща, но и на рекламната ѝ политика. Този сезон рекламната кампания се радва на индивидуалността на носителката на Grammy Ерика Баду, която е послужила за вдъхновение за цялата пролетно-лятна колекция. Компания ѝ правят други три дами, които не са свързани професионално със света на модата.
Останалите девет рекламни кампании за пролет-лято 2014 може да разгледате в галерията.