Снимките от новата рекламна кампания на Louis Vuitton men показва не само възраждането на мъжката линия на модната къща, но и заявява нагледно какви би трябвало да са нейните клиенти: класически мъжкари с финансови възможности и обичащи екзотичните пътешествия.
Локацията, където сесията е правена е африканската пустия Сахара, а темата – мъже на сафари.
Събирателният образ на всички клиенти на Vuitton men е моделът Werner Schreyer, които поема на едно вълнуващо пътешествие из пустинните пясъци, пременен в най-доброто от пролетната колекция, а фотограф е Alasdair McLellan.
Мисията на двамата е една – да покажат, че за мъжа-Vuitton няма невъзможни неща и лично по наше мнение я изпълняват успешно.
Разгледайте снимките в галерията и се потопете в приключението сега.




"Урок по любов" на Лазар Кисьов няма как да не ви разчувства
Човек загина в катастрофа с три коли край Сливен
Подробности за катастрофата със загинали мигранти край Бургас
България на сцената на "Евровизия" след 3-годишна пауза
Китай се обърна към НАСА, за да предотврати космическа катастрофа
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Веласкес разкри кои играчи на Левски пропускат Вечното дерби с ЦСКА
Лидерът на Левски разкри плана си за Вечното дерби с ЦСКА
ЦСКА с новина за Вечното дерби с Левски
От Бахрейн с трета поредна оферта към Карлос Насар
3 зодии, които ще жънат успехи през ноември
Пало санто – срещу негативна енергия и за уют в дома
Сочен кекс със сини боровинки
5 храни, които да избягвате при гастрит
Билки, използвани при хипертония
Базофили – функция, роля в имунната система и нормални стойности
Какво представляват функционалните гастроинтестинални нарушение при кърмачета?
Как да повлияем сезонния косопад?
Остави коментар