Снимките от новата рекламна кампания на Louis Vuitton men показва не само възраждането на мъжката линия на модната къща, но и заявява нагледно какви би трябвало да са нейните клиенти: класически мъжкари с финансови възможности и обичащи екзотичните пътешествия.
Локацията, където сесията е правена е африканската пустия Сахара, а темата – мъже на сафари.
Събирателният образ на всички клиенти на Vuitton men е моделът Werner Schreyer, които поема на едно вълнуващо пътешествие из пустинните пясъци, пременен в най-доброто от пролетната колекция, а фотограф е Alasdair McLellan.
Мисията на двамата е една – да покажат, че за мъжа-Vuitton няма невъзможни неща и лично по наше мнение я изпълняват успешно.
Разгледайте снимките в галерията и се потопете в приключението сега.




Председателят на КФН Васил Големански ще открие 14-ото издание на Investor Finance Forum
ЕС затяга визовия режим за руските граждани
Наръгаха жена в центъра на Благоевград
Най-старият и най-голям храм на маите е построен, за да изобрази Космоса
Как китовете могат да помогнат на хората да живеят 200 години
Китай се обърна към НАСА, за да предотврати космическа катастрофа
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Джуд Белингам отново ще играе за Англия
Ямал се завръща за Испания
Ливърпул се радва: Исак подновява тренировки
От Бахрейн с трета поредна оферта към Карлос Насар
Тест: Какво ви очаква през ноември
Напитка със супер съставки за детокс
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
3 зодии, които ще жънат успехи през ноември
Имплантационен прозорец – защо понякога бластоцистът не се имплантира успешно в маточната лигавица
Билки, използвани при хипертония
Базофили – функция, роля в имунната система и нормални стойности
Какво представляват функционалните гастроинтестинални нарушение при кърмачета?
Остави коментар