В рекламните кампании на един от най-прочутите италиански лейбъли – Dolce&Gabanna – никога не е липсвало тънко чувство за хумор.
Откриваме го и в тази – посветена на мъжката им линия за пролетта на 2012 година.
Снимките са изключително оригинални: те са правени да изглеждат точно като старите семейни фотографии, които италианските фамилии толкова обичат да си правят, а атмосферата ни пренася директно в някое от красивите средиземноморски италиански градчета, така както са изглеждали през отминалия век.
И по-точно: под стряхата на фамилната къща, под която се е събрало цялото семейство, за да увековечи своята сплотеност.
Разгледайте кампанията горе, в галерията.





Доц. Христо Орманджиев: Ротацията на председателя на НС не е противозаконно
Централна емисия
България се връща на картата на модерната военна индустрия
Д-р Брънзалов: Здравноосигурителната вноска е вдигната
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
Естер Джордано
Митко ще свири на Левски, а Марто на ЦСКА
В Кърджали оцениха Левски на 20 лева
Бивш играч на Барса заряза сексбомба, но новата му е трепач + СНИМКИ
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
Остави коментар