В рекламните кампании на един от най-прочутите италиански лейбъли – Dolce&Gabanna – никога не е липсвало тънко чувство за хумор.
Откриваме го и в тази – посветена на мъжката им линия за пролетта на 2012 година.
Снимките са изключително оригинални: те са правени да изглеждат точно като старите семейни фотографии, които италианските фамилии толкова обичат да си правят, а атмосферата ни пренася директно в някое от красивите средиземноморски италиански градчета, така както са изглеждали през отминалия век.
И по-точно: под стряхата на фамилната къща, под която се е събрало цялото семейство, за да увековечи своята сплотеност.
Разгледайте кампанията горе, в галерията.





Рецепта за кекс с малко продукти
34% от българите вярват в живота след смъртта
Тихият свръхзвуков самолет X-59 на НАСА извърши първия си изпитателен полет
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Арсенал се падна с палача на Ливърпул на 1/4-финалите
Гостуване с вкус на домакинство чака Левски
Халанд е основната трансферна цел на Реал Мадрид
Лудогорец пусна билетите за Ференцварош
3 чая за по-добър имунитет
Таро карта за 30 октомври, четвъртък
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Как се формира мозъчната аневризма и кои са механизмите на нейното разкъсване?
Помага ли спортът при хронична умора?
Съвременни неоперативни терапии при дискова херния
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Остави коментар