В рекламните кампании на един от най-прочутите италиански лейбъли – Dolce&Gabanna – никога не е липсвало тънко чувство за хумор.
Откриваме го и в тази – посветена на мъжката им линия за пролетта на 2012 година.
Снимките са изключително оригинални: те са правени да изглеждат точно като старите семейни фотографии, които италианските фамилии толкова обичат да си правят, а атмосферата ни пренася директно в някое от красивите средиземноморски италиански градчета, така както са изглеждали през отминалия век.
И по-точно: под стряхата на фамилната къща, под която се е събрало цялото семейство, за да увековечи своята сплотеност.
Разгледайте кампанията горе, в галерията.





Падналият мъж от хълма Царевец е с опасност за живота
Мащабен удар на МВР в София: Иззеха 14 кг дрога, крупни суми, арестуваха 64 души
За ноември КЕВР утвърди по-висока цена на природния газ
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години
Кои органи на мъжете и жените страдат най-много в Космоса
Левски е платил голяма сума за новия си автобус
Голяма драма! Слаб Лудогорец се измъчи за Купата
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Абсолютна легенда! Вижте историята на Карлос Насар + ВИДЕО
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Да спрем падането и да върнем блясъка: грижа срещу косопада
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
„Майчин дом“ и Фондация „Даная“ започват национална програма за по-добра комуникация между лекари и пациенти
Остави коментар